Re: Platforma pod domowÄ… wirtualizacje (G620 vs AMD Trinity)

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 22:01:52 +0100

> Zadanie jest następujące. Energooszczędna platforma pod domową wirtualizację,
> główne kryteria to:
> 1. obsługa sprzętowej wirtualizacji (vt-x lub odpowiednika amd).
> 2. niskie zużycie energii (bardzo ważne) i możliwość wyłączenia poszczególnych
> komponentów (np dysków) w czasie kiedy nie będą używane.

Nie gniewaj się za to pytanie, ale wirtualizacja to dla mnie względna nowść i
teraz się mocno zastanawiam - dlaczego to, co chcesz na tym kompie uruchamiać
(cokowiek by to nie było) musi być uruchamiane w systemie wirtualnym, a nie po
prostu bezpośrednio na tym sprzęcie, który i tak specjalnie w tym celu chcesz
postawić? Jedyne zastosowanie, które rozumiem (jako uzasadnione), to potrzeba
uruchomienia kilku systemów operacyjnych w jednym czasie.

Dziękuję,

latet