Re: a moze nowa grupa ???

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 19:39:55 +0100

"Jaskiniowiec" napisał:

> Kiedys mowilo sie adidasy na trampki,

Chyba u ciebie w rodzinnych stronach. Dla normalnych ludzi trampki
zawsze były trampkami ewentualnie trampołkami, w skrajnych przypadkach
pepegami (że niby z PPG - Państwowy Przemysł Gumowy) aczkolwiek tą nazwą
określało się głównie tenisówki z gumką zamiast sznurowadeł. Zanim
zaczniesz bredzić o czasach znanych ci tylko z prawicowej propagandy,
zapytaj swoich rodziców lub dziadków. O ile będą chcieli z takim głąbem
gadać.

> Tobie sie to podoba, bo za komuny byles TW, badz innym naczelnikiem
> czy towarzyszem, a obecnie nie mozesz juz przywalic ZOMOwska pala
> za byle co, to juz Twoj problem. Nawet ramole z SLD [...]

Dostałeś wczoraj pałką w swój łysy, narodowy łeb?

> Bo towarzyszowi sie nie podoba nowa nomenklatura?

A ty za głupi jesteś, żeby założyć odpowiednią grupę?
Jeśli przerasta cię złożenie stosownego RFD, to załóż sobie grupę w
hierarchii alt.*. Ta procedura powinna być do ogarnięcia nawet przez
takiego prymitywnego dresa, jak ty.

> Ciesz sie, ze w ogole ktokolwiek chce pisac na tej grupie,

Martw się o to, żeby ktoś chciał pisać na twoją.

JoteR

PS. Bywało, że się z Radosławem nie zgadzałem, ale żeby pisać takie
brednie o ZOMO, towarzyszach etc... Ręce opadają. Co za durny, łysy łeb
trzeba nosić na karku, żeby hodować w nim takie pokłady frustracji?