Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 19:07:07 +0100

W dniu 11.11.2012 o 14:01 Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl> pisze:

> Opis grupy jest nieprecyzyjny. Pobądź na grupie 10-15 lat
> i wtedy wyciągaj wnioski na temat jej profilu i dyskusji.
> A od ilu jesteś?
A co to ma do rzeczy? Kiedys mowilo sie adidasy na trampki, odry/wycierusy
na jeansy. Kiedys byl inny ustroj. Chcesz do tego wszystkiego wracac?
czlowieku, obudz sie, bo widocznie o te 10-15 lat za dlugo siedzisz w
archeologii.

Jak sam zauwazyles, opis nie jest precyzyjny, wiec co nie jest zakazane,
jest dozwolone, a czy Tobie sie to podoba, bo za komuny byles TW, badz
innym naczelnikiem czy towarzyszem, a obecnie nie mozesz juz przywalic
ZOMOwska pala za byle co, to juz Twoj problem. Nawet ramole z SLD to
zrozumieli i jak kiedys zamykali gejow w wiezieniach, dzisiaj sa ich
zagorzalymi obroncami. Zmien mentalnosc i tok rozumowania. (nie odbieraj
personalnie, to tylko uszczypliwosc odzwierciedlajaca Twoj konserwatywny
tok postrzegania swiata)

> Komputery z procesorami iAPX-86, IA-32 i AMD-64, wyposażone
> w BIOS zgodny z BIOSem IBM PC, zdolne do uruchamiania systemów
> operacyjnych od MS-DOS w górę, głównie wszystkich powszechnie
> używanych na komputerach PC-Compatible (np. OS/2, Windows i Li-
> nux), nie produkowane przez firmę Apple. Plus niesamodzielne
> urządzenia peryferyjne dla tych komputerów.

No ale na Apple tez uruchomisz Windows, Linuksa, *BSD etc Powyzsze
uruchomisz tez na emulatorach, czy wirtualizatorach, wiec mam traktowac ta
grupe jako pomocna przy problemach z ESXi, Hyper-V badz XEN? DOS nie
uruchomisz juz na niektorych nowych plytach NIE Apple. Z reszta, nie
rozumiem wykluczenia Apple z tego grona. Bo towarzyszowi sie nie podoba
nowa nomenklatura?

Powiedzmy, ze zgodzilbym sie z Toba 10-15 lat temu, gdy Usenet byl jako
tako popularny, sprzet jako tako jednakowy. Obecnie coraz wiecej grup
zanika, za to Ty chcesz rozdrabniac to na pierdyliard podgrup.

Ciesz sie, ze w ogole ktokolwiek chce pisac na tej grupie, bo gdyby nie te
OT, to od 10-15 lat pisalbys tu sobie do powietrza albo z botami.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.