Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 10 Nov 2012 23:43:45 +0100

U偶ytkownik Michal napisa艂:

> IMHO taka sytuacja istnieje z kilku powod贸w:
>
> 1. na PC praktycznie nie ma dystrybucji software na no艣nikach BluRay (w
> odr贸偶nieniu od PS3) - nawet tak du偶e tytu艂y pude艂kowe jak MaxPayne3
> wychodz膮 na kilku p艂ytach DVD9.
>
> 2. stopniowo zmniejszaj膮ce si臋 znaczenie no艣nik贸w optycznych przy cenach
> (zw艂aszcza przed zmow膮 producent贸w zwan膮 te偶 potopem biblijnym) i
> popularno艣ci HDD oraz ich szybko艣ci przy NAS GbEth czy ESATA/USB 3.0
>
> 3. Do archiwizacji (backupu) w wi臋kszo艣ci przypadk贸w wystarcza HDD
> zewn臋trzny + dodatkowa kopia na DVDR(W) co wa偶niejszych dokument贸w +
> [...]

5.
Cyfrowa dystrybucja tez robi swoje, 20-30GB (gra) sie sciaga po prostu z
netu. Nosnik nie jest potrzebny, bo nawet po reinstalu systemu loguje
sie user na swoje konto Steam, Origin czy cokolwiek, i sciaga. U nas to
jeszcze "nie do pojecia" dla niektorych, ale na zachodzie lacza sa
jeszcze szybsze i jeszcze tansze.