Re: Modernizacja starego komputera.

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed, 07 Nov 2012 22:13:43 +0100

Dnia 07-11-2012 o 09:32 Marcin G. napisał na pl.comp.pecet:

> W rodzinie jest leciwy sprzêt oparty o:
> MB: Soltek SL-75DRV4 na VIA KT266A,
> CPU: AMD Duron 1GHz,
> RAM: 256 MB DDR !!!
>
> Niestety ze wzglêdu na rozmiar pamiêci nie dzia³a to najszybciej
> delikatnie
> mówi±c.
> Chcê go nieco ulepszyæ dok³adaj±c na pocz±tek 2 * 1GB RAM, pó¼niej jaki¶
> szybszy procesor.
>
> Czy ta p³yta jest jako¶ szczególnie problematyczna je¶li chodzi o dobór
> pamiêci?

Miałem kiedyś podobny przypadek. Po wymianie procesora na Bartona
(uaktualnienie BIOS po drodze) okazało się, że wentylator jest za słaby i
grzeje się procesor , a inne chłodzenie to dodatkowy koszt.
Po roku właściciel pytał ile kosztuje nowy komputer :).

Pamięci DDR mogą mieć problemy z kompatybilnością - z płytą główną (jeśli
majÄ…
taktowanie >333 MHz, a płyta mniej), między sobą (jeśli nie są jednakowe).
Najlepiej zanieść komputer do sklepu i niech dobierają :)

--
WiesłaW
Opera Mail