Re: matryce laptopowe - (nie)równomierność

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed, 07 Nov 2012 22:08:45 +0100

W dniu 2012-11-05 11:12, Tomek pisze:
> Czołem,
> Jak to jest z ekranami w laptopach -

> Na LCD stacjonarnych mogę patrzeć praktycznie z dowolnego kąta i jest OK
> - dlaczego w laptopach jest to takie zbadziewione? Jakie możecie polecić
> laptopy z w miarÄ™ dobrymi matrycami?

Bo laptopowa matryca ma po pierwsze brać mało prądu, po drugie brać
mniej prądu i po trzecie brać jeszcze mniej prądu, po czwarte być
cienka, po piąte być lekka, po szóste być tania. Po siódme dopiero ma
mieć dobre kolory a po ósme dobre kąty a po dziewiąte równomierne
podświetlenie.
Ot, sprawa priorytetów.