Dysk do Della

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed, 07 Nov 2012 22:17:05 +0100

Czy do Della Optiplex 745 w ktĂłrym mam obecnie montowany do niego
fabrycznie dysk WD 80GB SATA 3,5" mogę włożyć dowolny dysk SATA góra
500GB, ot jakiś pierwszy z brzegu sprawny z alledrogo za ~150 złociszy?
Jakoś do tej pory duże pojemności miałem w zewnętrznych obudowach a w
pozostałych komputerach PATA stąd nie mam pojęcia o kompatybilności SATA
bo co do DDRAM już się przekonałem że nie jest stuprocentowa jak było w
założeniach.