W dniu wtorek, 6 listopada 2012 21:11:33 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk napisał:
> Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a):
>
>
>
> > W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:
>
> >> Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.
>
> >
>
> > Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?
>
>
>
> Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze
>
> wzorem z http://www.eizo.pl/node/25?
Nie dostałem
> Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
>
> istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
>
> Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
>
> zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
>
> miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
>
> stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.
Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z napisami po polsku).
> Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO -
>
> http://www.eizo.pl/forum/index.php?/topic/33-lepsi-i-gorsi/.
>
> Temat przewinął się też (chyba nawet z tą samą osobą) na forum
>
> http://mva.pl.
Received on Tue 06 Nov 2012 - 22:30:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 06 Nov 2012 - 22:51:02 MET