Re: Monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 8 Nov 2012 11:18:40 +0100
Message-ID: <19x7fui4k7tan$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 6 Nov 2012 13:25:30 -0800 (PST), Corran napisał(a):

>>> Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?
>>
>> Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze
>> wzorem z http://www.eizo.pl/node/25?
>
> Nie dostałem

Ścigaj sprzedawcę.

>> Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
>> istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
>> Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
>> zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
>> miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
>> stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.
>
> Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z napisami po polsku).

Jeżeli to partner z listy http://www.eizo.pl/gdzie-kupic - tym bardziej
ścigaj go o kartę gwarancyjną.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gentleman broni kobiety tak długo, dopóki z nią nie zostanie sam na sam. ]
[                                                       (Benicio Del Toro) ]
Received on Thu 08 Nov 2012 - 11:25:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 08 Nov 2012 - 11:51:02 MET