Re: Monitor

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Nov 2012 21:08:38 +0100
Message-ID: <k6o8n9b1eiih$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a):

> W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:
>> Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.
>
> Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?

Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze
wzorem z http://www.eizo.pl/node/25? Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.

Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO -
http://www.eizo.pl/forum/index.php?/topic/33-lepsi-i-gorsi/.
Temat przewinął się też (chyba nawet z tą samą osobą) na forum
http://mva.pl.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Being someones father is not a right. It's a gift.                       ]
[                              (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]
Received on Tue 06 Nov 2012 - 21:15:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 06 Nov 2012 - 21:51:02 MET