Re: Internet z UPC

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Nov 2012 15:58:38 +0100

Dnia Mon, 05 Nov 2012 22:40:28 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> Sytuacja, wcześniej mi nieznana, wygląda następująco:
> w pokoju właścicielki mieszkania znajdują się dwa urządzenia. Jedno,
> które dostarcza Internet tylko do jej komputera, a drugie to zwykły
> router.

Bardzo ciekawe. Znaczy się jak to niby działać ma? Modem z UPC -> komputer
właścicielki -> router?

(ciach…)
> W domu mam jedną skrzyneczkę – Liveboxa 2.0, na którym chodzi wszystko i
> jest ok. A tu UPC, jak mi siÄ™ zdaje, robi jakieĹ› cyrki.

Albo z Ciebie, właścicielki i brata takiej samej kategorii eksperci… :D

> Wobec tego: czy ktoś wie, o co właściwie tu chodzi i jak
> najprościej/najlepiej rozwiązać tę sytuację?

Przeprowadź się gdzieś, gdzie takich problemów mieć nie będziesz.

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]