Re: a moze nowa grupa ???

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 6 Nov 2012 16:19:44 +0100

$heikh el $hah in news:k75toe$d14$1_at_usenet.news.interia.pl
> Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można odpowiedzieć
> zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z komunikacji
> interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się śmieje (np. z
> zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.
> Branża komputerowa nie jest jedyna w tym Kraju. Naprawdę.

z godnie z jakze modnym trendem pisania w usenecie troche nie a propos:
mam takie skojarzenie: i pomyslec, ze dziennikarstwo skonczyl np. (bo kilka
jest takich kwiatkow) Lis... Czego oni ich tam ucza? Ano wlasnie...
Tajemnica taka, ze z "tym" sie rodzi,"tego" sie nie wyedukuje. Nie jest
potrzebna zadna szkola dziennikarstwa. Mam mocno stalinowski poglad: Ĺźadna
nie jest potrzebna. Pol roku stazu w dziennikarstwie - i jestes gosc. Jesli
jestes. Te wszystkie "interpersonalne", te wszystkie "komunikacje"...
Koncza, a potem i tak wychodza "Olejniki". Siano w glowie, chaos,
prowincjonalny celebrytyzm dziennikarski . Nie ma co epatowac szkola
dziennikarstwa, kursami,wykladami, mistrzami - albo juz sie jest, albo nigdy
sie nie bedzie.