Re: Internet z UPC

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Tue, 06 Nov 2012 08:24:45 +0100

A może najprościej - szarpnąć się i kupić drugą listwę, do której
podłączyć można router / modem i pierwszą listwę, do której to
podłączamy sam komputer. Jak chce wyłączyć pieca, to wyłącza swoją
listwę, a na drugiej wszystko działa. Mam dokładnie tak samo - z tym, że
warto pomyśleć o listwie z małą dioda sygnalizująca włączenie, a nie jak
u mnie - ze świecącym przyciskiem, który może w nocy robić za światło
pozycyjne w rowerze...