Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Mon, 05 Nov 2012 11:54:37 +0100

W dniu 03.11.2012 o 19:42 PK <PK_at_nospam.com> pisze:

> Nie wiem co to jest "p.... adminami".
> Jeśli chodzi Ci o administratorów, to tak - na forach istnieją takie
> osoby. Dzięki nim jest lepsza organizacja, mniej mniej trolli
> i chamstwa.
> Poza tym są już różnice (tzn. wady i zalety - kwestia oczekiwań).
Chyba nigdy nie pisywales na elektroda.pl

Tam nawet za brak polskich liter sa w stanie zbanowac, bo jakis mod mial
"okres". Z reszta, odpowiedzi tam, to sa glownie typu: zaktualizuj
sterowniki (pomimo ze problem tyczy czego innego), podeslij fotki (a te
czasem sa umieszczone w linku), wymen kondensatory (ktore byly wymienione
juz na poczatku) etc etc

Z reszta, tam jest pewna grupa, ktorej zalezy na jak najwiekszej
tajemnicy. Sa to zazwyczaj elektronicy kasujacy za dolutowanie rezystora
krocie, ktorzy nie chca dzielic sie wiedza z gawiedzia. Za amatorskie
porady (czesto b. pomocne) dostaje sie taki opier i czesto bana, ze glowa
mala... Sam raz zainteresowalem sie teatem, w ktorym koles umiescil filmik
reballingu chipsetu. Robil to amatorsko. Temat zostal przeniesiony do
smietnika, a komentarze to byly bluzgi na niego, ze odwazyl sie taka
amatorszczyzne pokazywac innym. Ze to zly wzor, ze nie uzyl do tego
sprzetu za kilkadziesiat tysi itd No i reklamy wlasnych, juz tych bardzo
profesjonalnych uslug (czesto robionych w kuchennych piekarnikach).

Usenet ma ta zalete, ze nie ma modow. O ile przestrzega sie pewnych regol
mozna pisac swobodnie. A i czesto odpowiedzi sa konkretniejsze, niz na
niektorych forach, gdzie dzieciarni od groma.

Jedyne czego brakuje mi w usenecie, to brak modyfikacji tego co sie
przeslalo.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.