Re: a moze nowa grupa ???

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 18:42:10 GMT

On 2012-11-03, adresss_at_poczta.pl <adresss_at_poczta.pl> wrote:
> nie przesadzajmy z tym zanikaniem usenetu? Sa grupy, na ktorych jest
> duzy ruch, inne moze mniej.
>
> Ja preferuje usenet a fora, gdzie trzeba sie logowac, zostawiac swoje
> emaile mnie nie interesuja. Fora sa z regyly zwiazane z jednym
> serwerem (i czasami z p.... adminami - np. elektroda.pl).

Nie wiem co to jest "p.... adminami".
Jeśli chodzi Ci o administratorów, to tak - na forach istnieją takie
osoby. Dzięki nim jest lepsza organizacja, mniej mniej trolli
i chamstwa.
Poza tym są już różnice (tzn. wady i zalety - kwestia oczekiwań).

> Wiec jezeli jakis admin od newsow to czyta, to moze zalozy w
> odpowiedniej hierarchi i zobaczymy co z nia bedzie. Wiec nie ferwujmy
> wyrokow, ze usenet zanika.

Ale "usenet zanika" to nie jest Ĺźaden wyrok tylko obserwacja. KaĹźdy kto
używa go przynajmniej kilka lat widzi różnicę. pl.comp.pecet się trzyma,
bo to grupa zdominowana przez komputerowych hobbystĂłw. Problem usenetu
polega na tym, że odchodzą "niekomputerowcy".

pozdrawiam,
PK