Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Mon, 05 Nov 2012 10:30:12 +0100

On 2012-11-05 10:10, Chris wrote:

> Na miesiąc sprzedaży już prawie 2% to wcale nie tak mało ...

Nie jestem przekonany czy to ze to pierwszy miesiac sprzedazy robi taka
istotna roznice. Raczej sam fakt, ile minelo od samego faktu sprzedazy.
Jeszcze za czasow gieldy na Batorego nieraz slyszalem statystyki
dotyczace tego ile dyskow wraca do reklamacji praktycznie na starcie
i chyba sie to nie roznilo, a nawet nie wiem czy nie wygladalo czasami
gorzej (pamietam wartosci rzedu 5%). Po prostu na takim etapie dosc
szybko wylaza jakies wady materialowe albo to jak sie spedytor
obchodzil z towarem :)

Dlatego sam jestem zdania ze nowy dysk przez jakis czas powinien
sie troche pokrecic i potrzymac malo istotne dane, zanim zacznie
sie go uzywac produkcyjnie, szczegolnie jesli nie dziala w macierzy.
I dlatego nie powinno sie budowac mirrorow z dyskow z tej samej daty
produkcji/zakupu :)

> Dokładny model potrzebny :)

Moze byc dowolny z reprezentatywna iloscia dajaca obraz sytuacji :).
Ale powiedzmy ze WD30EZRX?

--
memento lorem ipsum