Re: [Re]instalacja systemu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 17:23:00 +0100

W dniu 2012-11-04 17:06, PK pisze:

> Ja miałem (testowałem dla znajomej). Oczywiście wszystko działa trochę
> szybciej (najbardziej czuć poprawę w wyszukiwaniach i programach
> robiÄ…cych autosave), ale bez przesady.

Podaj coś więcej na czym testowałeś i z czym porównywałeś ??

> Różnica między zadbanym HDD a SDD jest mniejsza, niż między zadbanym
> i zaśmieconym HDD (szczególnie jeśli ktoś nie puszcza defragmentacji,
> a dotyczy to pewnie z ogromnej większości użytkowników Windowsa).

Pamiętaj że to laptop i dysk 5400obr ... a nie stacjonarka i dysk
7200obr a to jest dość znaczna różnica.

Ja w laptopie miałem właśnie dysk 5400obr i po zmianie na SSD różnica
jest bardzo duża jeśli chodzi o wydajność zarówno systemu jak i
oprogramowania w tym gier.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.