Re: a moze nowa grupa ???

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 04 Nov 2012 12:27:44 +0100

Dnia 2012-11-04 12:10, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
> grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
> tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
> to ktoś w ogóle przeczyta.
> Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
> zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
> Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
> tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.

Elitarne staną się niektóre dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
śmieciowiskiem nękanym przez frustratów chcących koniecznie zaistnieć
udając kogoś lepszego i ciekawszego niż są w rzeczywistości.
Masz wątpliwości to poczytaj co w tym wątku wypisuje "szejk",
niestety ale w usenecie zostaną głównie tacy bo tylko tutaj nie
będzie skutecznych mechanizmów obronnych.

Pozdrawiam