Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 13:22:25 +0100

W dniu 2012-11-04 12:27, RadoslawF pisze:
> Dnia 2012-11-04 12:10, U偶ytkownik Jacek Maciejewski napisa艂:

> Elitarne stan膮 si臋 niekt贸re dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
> 艣mieciowiskiem n臋kanym przez frustrat贸w chc膮cych koniecznie zaistnie膰
> udaj膮c kogo艣 lepszego i ciekawszego ni偶 s膮 w rzeczywisto艣ci.
> Masz w膮tpliwo艣ci to poczytaj co w tym w膮tku wypisuje "szejk",
> niestety ale w usenecie zostan膮 g艂贸wnie tacy bo tylko tutaj nie
> b臋dzie skutecznych mechanizm贸w obronnych.

Haha, ja jestem frustratem? Mnie bardziej cieszy to, 偶e 'zaistnia艂em' i
istniej臋 nadal w realu, na uczelni i poza ni膮 w gronie 'akademickim'.
A 偶e reaguj臋, jak reaguj臋, na posty takich zakompleksionych cieci jak
Ty, to tylko dlatego, 偶e nie jestem oaz膮 spokoju; pierdolonym, kurwa,
zajebi艣cie wyciszonym kwiatem lotosu na spokojnej jak sam skurwysyn
tafli jebanego stawu.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$