Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun, 4 Nov 2012 12:10:37 +0100

Dnia Sat, 03 Nov 2012 18:07:13 +0100, adresss_at_poczta.pl napisał(a):

> A moze by tak powstala nowa grupa newsowa np.
>
> pl.com.tablet

Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
to ktoś w ogóle przeczyta.
Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.

--
Jacek