Re: Funpack / Livebox 2.0

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 03 Nov 2012 13:48:52 +0100

W dniu 2012-11-03 13:18, PK pisze:

> To musisz być strasznie nieszczęśliwy w życiu. Ale skoro masz neo,
> to masz też konto na orange.pl (ewentualnie nieaktywowane).

Nie, nie jestem nieszczęśliwy. Studiowanie ciekawego kierunku na UJ-ocie
daje sporo radości, a i wkrótce snowboard, dziewczyna...

Konto na orange.pl jak najbardziej mam. A nawet dwa (Funpack i tel. kom.).

> Chcesz specjalisty - zgłoś się do obsługi klienta Orange.

Wciśnij 1, pocałuj gwiazdkę, wciśnij trzy, pogłaszcz krzyżyk, wciśnij
jeden jeżeli chcesz się połączyć z konsultantem (co nie zawsze jest
tożsame ze "specjalistą", poczekaj 3 min., konsultant przełączy cię do
innego konsultanta, bo nie zna odpowiedzi, poczekaj 2 min., otrzymaj
odpowiedź i zapłać za to kilka złotych, bo infolinia, rzecz jasna, nie
może kosztować 50 gr. za całe połączenie.

> W szczególności tam dowiesz się, ile tak
> naprawdę da się wyciągnąć na Twoim łączu.

Obecnie mam 20Mb/s. Na testach do 18Mb/s, ale do routera podłączone są 3
komputery, telefon i telewizja. Gdy był technik do kilkuletniego
liveboxa 1.0, który zbyt często się restartował bądź zawieszał,
wykonywał jakieś testy i zapytany o maks. prędkość powiedział, że do
40Mb/s bez problemu.

> Prędości nowej Neostrady
> są podawane jako górne limity.

Wiem, czytałem umowę przed podpisaniem.

> Wiele do czytania to tu nie ma. Zmiana technologii jak każda inna.
> Jeśli Twój modem obsługuje ADSL2+, to masz jakieś szanse, że będzie
> działał z VDSL (choć może obciąć prędkość, przerywać, wieszać się)).
> Jeśli masz modem nieobsługujący ADSL2+, to nic z tego. W obu wypadkach
> lepiej po prostu kupić nowy.

Technik ma przyjść z jakimś Sagemem za ~60 zł. Ale ja i tak w Krakowie
mam Internet z UPC 25.89 Mb/s, 1.51 Mb/s, więc w domu specjalnie mi nie
zależy, choć w roku akademickim mamy sporo wolnych dni, nie wspominając
o 3-miesięcznych wakacjach, więc jeśli może być stabilniejsz 40Mb/s,
dające lepszą jakość rozmów tel. i obrazu TV, to czemu nie?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$