Re: Funpack / Livebox 2.0

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 13:17:16 GMT

On 2012-11-03, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Nie, nie jestem nieszczęśliwy. Studiowanie ciekawego kierunku na UJ-ocie
> daje sporo radości, a i wkrótce snowboard, dziewczyna...

Znowu megalomania ON. Masz super wieżę i studiujesz ciekawy kierunek na
UJ. No brawo - mama na pewno strasznie dumna :D.

> Wciśnij 1, pocałuj gwiazdkę, wciśnij trzy, pogłaszcz krzyżyk, wciśnij
> jeden jeżeli chcesz się połączyć z konsultantem (co nie zawsze jest
> tożsame ze "specjalistą", poczekaj 3 min., konsultant przełączy cię do
> innego konsultanta, bo nie zna odpowiedzi, poczekaj 2 min., otrzymaj
> odpowiedź i zapłać za to kilka złotych, bo infolinia, rzecz jasna, nie
> może kosztować 50 gr. za całe połączenie.

Czyli masz odpowiedź od profesjonalisty (posiadającego dużo więcej
informacji o Twoim łączu niż ktokolwiek inny)) za kilka złotych. To
według Ciebie dużo?

Pomoc przy ustawieniu neo ze strony TP (tzn. zamówienie ich
informatyka do instalacji) kosztuje chyba 100 zł, a to jakby trochę
więcej. Tego rzędu kwotę musiałbyś wyłożyć na "speca" ze słupa lub
po znajomości (ja brałem po 50 zł, ale na własnym osiedlu, więc bez
dojazdu itp).

A jeśli skąpisz kilku złotych i możesz poświęcić więcej czasu, to możesz
wybrać się do sklepu Orange. W większości są specjalne telefony dla
klientów. Wieść gminna niesie, że mają wyższy priorytet w kolejce do
konsultantów. W każdym razie zazwyczaj trzeba stać.

pozdrawiam,
PK