Re: Funpack / Livebox 2.0

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 12:18:09 GMT

On 2012-11-03, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Mam alergię na procesy rejestracyjne. :( A tu chyba większością są
> specjaliści i odpowiedź można dostać w przeciągu 2,5h. ;)

To musisz być strasznie nieszczęśliwy w życiu. Ale skoro masz neo,
to masz też konto na orange.pl (ewentualnie nieaktywowane).

Tu większością są home-grown-nerds (oni od lat tworzą usenet, a tym
bardziej jego umierające resztki). Chcesz specjalisty - zgłoś się do
obsługi klienta Orange. W szczególności tam dowiesz się, ile tak
naprawdę da się wyciągnąć na Twoim łączu. Prędości nowej Neostrady
są podawane jako górne limity. Jeśli na Twoim łączu da się wyciągnąć
max 6 mbps, to mniej więcej tyle właśnie będziesz miał - nie ważne czy
kupisz NeostradÄ™ oznaczonÄ… jako 10 czy 40mbps.

> Dzięki. Poczytam.

Wiele do czytania to tu nie ma. Zmiana technologii jak każda inna.
Jeśli Twój modem obsługuje ADSL2+, to masz jakieś szanse, że będzie
działał z VDSL (choć może obciąć prędkość, przerywać, wieszać się)).
Jeśli masz modem nieobsługujący ADSL2+, to nic z tego. W obu wypadkach
lepiej po prostu kupić nowy.

pozdrawiam,
PK