Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 00:29:54 GMT

On 2012-11-02, Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:
> Co艣 w tym podobno jest. M贸wi si臋, 偶e wykszta艂ceni muzycy
> raczej rzadko bywaj膮 tzw. audiofilami.

Chyba bardzo. Mam dw贸ch w rodzinie i mia艂em przez jaki艣 czas kontakt
z wi臋ksz膮 grup膮 (ch贸ry itp... 艣mieszne czasy to by艂y dosy膰).

Generalnie nie spotka艂em jeszcze muzyka, kt贸ry by si臋 nie 艣mia艂 z tego,
co wypisuj膮 "eksperci" na r贸偶nych forach :).

Jak ju偶 kto艣 napisa艂 w tym w膮tku: jedni s艂uchaj膮 muzyki, a inni d藕wi臋ku.

pozdrawiam,
PK