Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 03 Nov 2012 00:40:51 +0100

W dniu 2012-11-02 23:34, Yakhub pisze:
> W liście datowanym 2 listopada 2012 (22:49:56) napisano:

> Dobrej muzyce słaba jakość nie przeszkadza.

To jest kwestia tego, jaka muzyka jest dla kogoś dobra. Jeśli jakiś
łomot, to się zgodzę. Ale ja np. lubię filmową i takiej np. na
głośnikach laptopowych (Onkyo, ale wiadomo, że rewelacji nie ma), nawet
bym nie odpalał.

> Mój brat jest zawodowym muzykiem. Skończył akademie muzyczne i ma
> naprawdę znakomity słuch.
>
> Zdarza mu się słuchać muzyki nagranej na dyktafonie (tym takim
> śmiesznym wewnętrznym mikrofonikiem).

Mhm, z racji kierunku studiów, mam całkiem przyzwoity dyktafon Olympus i
nie wyobrażam sobie słuchania z niego muzyki. Za to z głośniczka w Sony
Xperia – gdzieś w terenie – jak najbardziej.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$