Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 00:26:01 GMT

On 2012-11-02, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> A jeszcze inni muzyki w lepszej niż mp3 jakości. Mnie do audiofila
> bardzo daleko. Za to brat... Granitowe płyty pod kolumny, jakieś
> specjalne podstawki, kable pozłacane itd. :| Ale że fajnie to gra,
> zaprzeczyć nie można, ale ja bym wolał sobie za to motocykl kupić...

Pozłacane kable - klasyka gatunku po prostu.
Na Ukrainie pozłaca się zęby i oni mają z tego więcej korzyści niż
Twój brat z tych kabli.

Ogromna większość pozłacanych końcówek pogarsza, a nie poprawia jakość
dźwięku. Ten przykład podaje się nawet w podręcznikach do fizyki dla
liceum.

A te granitowe podstawki to już jest taki śmiech na sali, że szkoda
gadać.
Skocz do jakiejÅ› filharmonii albo opery. Wiesz ile znajdziesz tam
głośników na granitowych płytach? ...

pozdrawiam,
PK