Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 2 Nov 2012 23:34:45 +0100

W liście datowanym 2 listopada 2012 (22:49:56) napisano:

> A jeszcze inni muzyki w lepszej niż mp3 jakości.

Dobrej muzyce słaba jakość nie przeszkadza.

> Mnie do audiofila
> bardzo daleko. Za to brat... Granitowe płyty pod kolumny, jakieś
> specjalne podstawki, kable pozłacane itd. :| Ale że fajnie to gra,
> zaprzeczyć nie można, ale ja bym wolał sobie za to motocykl kupić...

Skoro już zeszliśmy do poziomu chwalenia się starszym bratem...

Ale zaznaczam, to Ty zaczÄ…Ĺ‚eĹ› :).

Mój brat jest zawodowym muzykiem. Skończył akademie muzyczne i ma
naprawdę znakomity słuch.

Zdarza mu się słuchać muzyki nagranej na dyktafonie (tym takim
śmiesznym wewnętrznym mikrofonikiem).

--
Pozdrowienia,
 Yakhub