DVI/HDMI a format 5:4

Autor: the_foe <the_foe_at_wupe.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 20:53:24 +0100

chce upradowac mojego 7-letniego złoma za jakies smieszne pieniadze wiec
wybor na plyte padl na:
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h61m-ds2vrev_21
lub
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h61m-ds2hrev_21

to te same plyty tylko pierwszy ma wyjscie DVI a drugi wzamian HDMI
(musze przemyslec czy oplaca sie placic wiecej za HDMI + koszt
przejsciĂłwki na monitor)

Mam monitor LCD w formacie 5:4 (1280x1024_at_60hz) i zastanawia mnie czy
nei spotka mnie jakas przykra niespodzianka pt. takich archaicznych
formatow nie obslugujemy? W intrukcji tych plyt nic nie pisza o
dostepnych trybach jedynie, ze zaleza od dostepnego minitora i ze max to
1920x1200. Czy jest jakas specyfikacja DVI/HDMI ktora wymusza
obslugiwanie tego trybu?

--
the_foe