Re: DVI/HDMI a format 5:4

Autor: Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 03 Nov 2012 17:19:16 +0100

W dniu 02.11.2012 20:53, the_foe pisze:
> chce upradowac mojego 7-letniego złoma za jakies smieszne pieniadze wiec
> wybor na plyte padl na:
> http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h61m-ds2vrev_21
> lub
> http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h61m-ds2hrev_21
>
> to te same plyty tylko pierwszy ma wyjscie DVI a drugi wzamian HDMI
> (musze przemyslec czy oplaca sie placic wiecej za HDMI + koszt
> przejsciĂłwki na monitor)

Co do przejściówki HDMI-DVI to ja za kabel płaciłem 15 złotych więc nie
jest to majątek. Prędzej czy później możesz potrzebowac przejściówki
albo w jedną albo w drugą stronę. Co do samej płyty - uzywam tego
chipsetu ale na płycie Asrocka do zastosowań biurowych - na jednej
partycji mam Win7, na drugiej FedorÄ™ 17. Procek to o ile pamietam
Pentium G850 2x2,9GHz, 4GB RAM. Wszystko zaiwania jak nalezy. Obsługa
wirtualizacji jest. Grafika wbudowana daje radÄ™. Polecam. A monitor
powinien Ci normalnie wykryć i się dostosować.