Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 19:19:37 +0100

W dniu 2012-11-02 18:19, PK pisze:
> A płyty? W ostatnim roku nagrałem tylko 4 sztuki. 3 Windowsy i Linuxa.
> Mam w domu jeszcze z 50 płyt CD i kilkanaście DVD (kupiłem kiedyś
> wypasione - jakto nerd :)). Pewnie będą leżeć do końca życia (mojego
> lub ich).

I jaka oszczędność jest, prawda? Obrazy systemu Windows 7 robię teraz na
partycji 1 dysku Toshiba na usb. Najważniejsze pliki i zdjęcia, filmy
trzymam na 2 partycji. Kopie.
No i dysk malutki chowam do szafy jak mi nie jest potrzebny.
Muszę sie pozbyć masy dyskietek (sformatowane) i pudełka zamykanego na
kluczyk, bo mi tylko zawala miejsce. Mam co prawda fajną stację
dyskietek na USB, ale teĹź sobie leĹźy schowana.

--
animka