Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 02 Nov 2012 00:22:10 +0100

W dniu 2012-11-02 00:05, PK pisze:

> Jak si臋 艣ci膮ga mp3 z torrenta, to si臋 ma byle co :P. Jak ripujesz sam,
> to r贸b 320kbps i problemu nie b臋dzie.
> R贸偶nica jest g艂贸wnie taka, 偶e komp/dobry player generuje lepszy d藕wi臋k
> ni偶 takie zmursza艂e discmany :P. Chyba 偶e wolisz ten gorszy (tak jak
> starsi ludzie t臋skni膮cy za trzaskami gramofonu :)).

Zazwyczaj szukam album贸w w plikach bezstratnych, ale 偶e w telefonie mam
ograniczon膮 pami臋膰, to tylko ulubiony album i kilka utwor贸w mam
bezstratnych, a reszt臋 konwertuj臋 w艂a艣nie do mp3 320kbps.
A discman? C贸偶, w 1999 r. istnia艂y ju偶 odtwarzacze mp3, a Willem Dafoe z
"艢wi臋tych z Bostonu" u偶ywa艂 discmana. ;)

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$