Re: Nie uwazacie ze..

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 00:23:48 +0100

W dniu 2012-11-01 20:47, miumiu pisze:

> Fajne zestawienie, jednak uwzgledniajace wielordzeniowosc.W takim
> zestawieniu i testach w aplikacjach wykorzystujacych wiele rdzeni E8400
> oczywiscie nie ma szans. Tymczasem postęp technologiczny widać po tym co
> potrafi jeden rdzeń :)

Przykro mi, ale mam problemy ze wskazaniem jednordzeniowych procesorĂłw
nowej generacji, które pasowałyby do twoich założeń. Zostań przy C2D i
nie zmieniaj, skoro uważasz, że przyrost wydajności kolejnych generacji
CPU nie jest wart przesiadki.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.