Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 00:29:58 +0100

W dniu 2012-11-01 19:34, R.e.m.e.K pisze:

> Oczywiscie, ze nie biore za pewne. Ale przyznasz, ze jesli producent pisze o
> 1000 lat to jest spora szansa, ze moga byc wytrzymalsze niz te
> "przewidziane" na 100 lat.

Producent tych płyt to świeża firma na rynku, a opublikowane
wyniki jednego testu to trochę za mało dla mnie ,aby zagłosować
portfelem. Większym zaufaniem darzę producentów wcześniej wspomnianych
płyt, bo są na rynku od dawna i wyrobiłem sobie własne zdanie obcując
z ich produktami od lat. Nie jestem uprzedzony, ale poczekam na wyniki
testów innych portali sprzętowych.

> DVD w 2001 juz nagrywales? Ja CD-R z tamtego okresu mam, ale im latwiej
> przetrwac, mniejsze upakowanie danych.

Sprawdziłem, pierwsze płyty nagrywałem w 2002 roku, a więc sorry za
pomyłkę.
Pozdrawiam
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.