Re: Netbook GoClever

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 30 Oct 2012 20:55:46 +0100

W dniu 2012-10-30 11:09, BartekK pisze:
> Nic.
> Android 2.3 ? Toż to prawie jak windows95 ;)
> Obsługa fat/fat32 (tylko)? A gdzie exfat, ntfs... ?
> 512MB ramu? Mało, i nie licz że dołożysz, tam wszystko lutowane wprost
> do płyty, i niezgodne z PCtowymi gratami. To jest ARM...
> 4GB flash - od biedy, skoro można kartą się rozszerzyć, ale jak wolna
> jest obsługa tej karty?
>
> Ogólnie bez sensu - za te ~500zł kupujesz kup-teraz używane, w stanie
> jak nowe - prawdziwe netbooki na atomie, klasy Lenovo S10, Szajsunga
> N130, albo jakiegoś EEE 9xxx itp, które przynajmniej są zwykłym x86
> [...]

Dzięki. To tego już na pewno nie kupię, ale używanego sprzętu też nie
mam w zwyczaju kupować. I raczej zawsze celuję w rzeczy
najnowocześniejsze, więc jeśli bym już kupował netbooka, to chciałbym
takiego, na którym by można zainstalować normalną 7. a nie "Starter".
Rozglądnę się i w razie zamiaru kupna, pozwolę zapytać o opinie.
Właściwie już teraz miałbym jedno pytanie – w którą firmę celować?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$