Re: Pasywne GT630 czy poczekać?

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Thu, 25 Oct 2012 02:05:53 +0200

W dniu 21.10.2012 o 14:21 PK <PK_at_nospam.com> pisze:

> Planuję postawienie na biurku drugiego monitora i jest to chyba niezły
> moment na kupienie karty graficznej (teraz jestem na zintegrowanej
> X4500).
Moze zamiast doplacac do dodatkowego GPU, zainteresuj sie przesiadka na
IvyBridge (i7v2/E3v2)? Do tego przejsciowka z HDMI na DVI i juz sa dwa
wyjscia :) Zawsze tez mozna dokupic za ~70zl na allegro AMD FirePro 2270,
pod ktore podlaczysz dodatkowe dwa monitory. W stresie ta karta ciagnie
max 15W ;)

Wiem, drogie, aczkolwiek jakas podpowiedz jest ;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.