Re: Monitor LCD - poza częstotliwością

Autor: Andy Niwinski <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Mon, 22 Oct 2012 12:12:20 +0200

"atna" <atna6_at_wp.pl>

> Co do Outlooka, ano... prawie wcale z grup dyskusyjnych już nie korzystam
> ostatnio, więc myślę, że jak raz od wielkiego dzwonu z OE wyślę wiadomość,
> to czytelnicy jakoś to przeżyją :)))
> Parę lat temu sporo gawędziłam na grupach, zawsze pisałam z OE i miałam go
> poprawnie skonfigurowanego. Teraz już nawet nie grzebałam w outlookowych
> ustawieniach.
>
> Przebolicie i wybaczycie Państwo mili? ;))
>
> Pozdrawiam, Ania.

Nie słuchaj marud, jak ktoś ma dobrze skonfigurowany czytnik, to nic nie
krzaczy i jest OK. Ja jakoś czytam posty polskie, niemieckie, angielskie i
rosyjskie i nie mam problemów z żadnymi krzaczkami. Przepraszam, mam, jak
jakiś koleś się uskarża, jak to jemu krzaczy i cytuje posty ze swojego
"najlepsiejszego na świecie" czytnika.

Twoje idą pięknie, polskie ogonki są odpowiednie, powiem nawet, bardzo
odpowiednie. Tak trzymaj.