Re: Monitor LCD - poza częstotliwością

Autor: atna <atna6_at_wp.pl>
Data: Sun, 21 Oct 2012 22:16:44 +0200

Użytkownik "PiteR" <email_at_fauszywy.pl> napisał w wiadomości

> napisz jaki jest producent i typ tego monitora

Belinea BT10003. Sam monitor jest dobry. Podłączyłam do laptopa i obraz
fajny. Kable również dobre, bo do lapka tym samym kablem sygnałowym
podłączyłam.

Spróbowałam podłączyć do stacjonarnego jako drugi monitor. Tym razem przez
przejściówkę do gniazda DVI.

Monitor cały czas czarny. Po uruchomieniu systemu weszłam do panelu
sterowania Catalysta.
Drugi monitor jest widoczny. Włączyłam go w panelu, próbowałam dać sklonuj,
rozszerz itp.
Ustawiłam na drugim monitorze rozdzielczość 1440x900.
Zero reakcji - ekran na nim czarny.
Przy podłączeniu przez tę przejściówkę to już nawet na częstotliwość się nie
skarżył. Na nic się nie skarżył. Czarno mu i tyle.

Tak, to " poza częstotliwością" to była informacja podana przez monitor a
nie przez komputer czy system operacyjny. To monitor usiłował powiedzieć co
mu dolega ;)

Przy pierwszych próbach z samym LCD, system się uruchamiał normalnie, tylko
ja niczego nie widziałam i po odczekaniu na ślepo kilku minut, żeby się
porządnie wsio uruchomiło wciskałam guzik coby go na oślep zamknąć.

Wygląda to tak, jakby monitor nie dogadywał się z kartą grafiki.

Jutro spróbuję wywalić sterowniki, hmm...

Wyłamywać piny? Trochę wandalizm jakiś :)))
Jednak jeśli miałoby to pomóc, to hmm...

Dziękuję za wszystkie rady i zainteresowanie problemem.

Przepraszam, że tak zbiorczo wszystkim w jednej wiadomości odpisuję.

Co do Outlooka, ano... prawie wcale z grup dyskusyjnych już nie korzystam
ostatnio, więc myślę, że jak raz od wielkiego dzwonu z OE wyślę wiadomość,
to czytelnicy jakoś to przeżyją :)))
Parę lat temu sporo gawędziłam na grupach, zawsze pisałam z OE i miałam go
poprawnie skonfigurowanego. Teraz już nawet nie grzebałam w outlookowych
ustawieniach.

Przebolicie i wybaczycie Państwo mili? ;))

Pozdrawiam, Ania.