Re: Monitor LCD - poza częstotliwością

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Mon, 22 Oct 2012 11:15:18 +0200

Dnia Sun, 21 Oct 2012 22:51:00 +0200, atna napisał(a):

> ... mam zainstalowaną, ale tylko jako kontrolną przeglądarkę, jeśli coś mi w
> Maxthonie (starszej wersji, bo nowej nie lubię) nie działa jak powinno :)

No to idź za ciosem i skonfiguruj sobie w tej Operze konto newsowe na
choćby news.aioe.org lub, jeśli możesz, na news.neostrada.pl. W Operze
problem deklaracji kodowania nie istnieje. No a jakbyś chciała bywać
częściej na newsach, to koniecznie 40TudeDialog + Hamster.
A w sprawie twojego monitora - czy masz pewność że on w ogóle jest sprawny?

--
Jacek