Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością

Autor: atna <atna6_at_wp.pl>
Data: Sun, 21 Oct 2012 23:26:30 +0200

Użytkownik "maX" <averwywal_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "atna" <atna6_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdź czy nie masz w monitorze innego gniazda (DVI lub HDMI) i podłącz
> nim (być może odpowiedni kabel dostałaś razem z monitorem).

Tak, przed chwilą w odpowiedzi na post PiteRa opisałam próby podłaczenia
monitora przez przejściówkę do gniazda DVI (jako drugi monitor, grubasa już
zostawiłam na wszelki wypadek, żeby znowu nie zostać ślepa z uruchomionym
systemem i jak to już wyżej opisałam - dobrze zrobiłam, bo cieńki pozostał
czarny).

> Do biosu wejdź "na czuja" (wiesz w którym momencie po włączeniu komputera
> trzeba wcisnąć odpowiedni klawisz).

O biosie napisałam tylko tak, żeby zaznaczyć, że na monitorze nie widać
niczego, poza pochodzącym z monitora info że się czuje "poza
częstotliwością". Zarówno od razu po uruchomieniu komputera jak i potem przy
starcie systemu i po uruchomieniu systemu - nic tylko czarny ekran i
migająca co chwilę informacja - poza częstotliwością.

Na oślep do biosa może bym się wstrzeliła, ale gmerać w nim po omacku nie
czuję się na siłach :)))

> Czyli jak już uruchomi się windows to dalej jest miaszmasz na ekranie?

E tam miszmasz - czarno i poza częstotliwością, ładnie, na środku ekranu,
porządnie :)

Że Windows się uruchomił całkowicie, to tylko miałam nadzieję, bo zostawiłam
kompa szumiącego przez około 10 minut, no bo staruszek, powolny a potem
wcisnęłam guzik i wyłączyłam. Źle się pracuje z kompem gdy monitor czarny :S

Ale gdy wróciłam do grubasa, to owszem miszmasz był, bo przy 60Hz tak mi
obraz miga, że oczy bolą. Pierwsze co zrobiłam to zmieniłam rozdzielczość i
do 100Hz wróciłam.

> Z tym Radeonem 9600 pewnie dostałaś przelotkę z DVI na DSUB. Podłącz tą
> przelotkę, stary monitor podłącz do dotychczasowego gniazda, a nowy
> podłącz przez przelotkę. I sprawdź co wtedy się dzieje.

No dzieje się. Stary monitor pięknie się sprawuje, nowy czarny cały z
wyjątkiem obudowy, bo białą ma :(
CCC panel, widzi drugi monitor a monitor ma to gdzieś. Tak jak opisałam
wyżej.

Pozdrawiam, A.