Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 21 Oct 2012 23:02:39 +0200

Użytkownik "atna" <atna6_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Dzisiaj spróbowałam podłaczyć monitor LCD (kabel sygnałowy włożyłam do
> tego samego gniazda, do którego był podpięty kabel monitora CRT).

Sprawdź czy nie masz w monitorze innego gniazda (DVI lub HDMI) i podłącz nim
(być może odpowiedni kabel dostałaś razem z monitorem).

> Po włączeniu komputera od razu na monitorze pojawiła się informacja - poza
> częśtotliwością. Nie miałabym szans nawet do biosa wejść.

Do biosu wejdź "na czuja" (wiesz w którym momencie po włączeniu komputera
trzeba wcisnąć odpowiedni klawisz).

> Przed podmianą monitora zmieniłam w systemie odświeżanie na 60Hz i
> rozdzielczość na 800x600.

Czyli jak już uruchomi się windows to dalej jest miaszmasz na ekranie?

> Gdyby informacja pojawiła się w momencie uruchamiania Windowsa, to
> myślałabym, że coś nie tak z ustawieniami w systemie, ale pojawia się
> zaraz po uruchomieniu komputera.
>
> Teraz pora na inteligentne pytanie - o co chodzi, co robię źle, co mam
> zrobić, żeby było dobrze?

Z tym Radeonem 9600 pewnie dostałaś przelotkę z DVI na DSUB. Podłącz tą
przelotkę, stary monitor podłącz do dotychczasowego gniazda, a nowy podłącz
przez przelotkę. I sprawdź co wtedy się dzieje.