Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Fri, 19 Oct 2012 00:52:04 +0200

W dniu 18 października 2012 (czwartek) o godzinie 00:48:03 napisano:

> Dystrybutor na czyms musi zarabiac, c'nie? :)

I zarabia, bo przecież nie kupuje w cenach jak detalista, tylko ma
specjalne ceny dla dystrybutorów. A pomimo tego ceny w PL za TC są jakie
są.
Najdziwniejsze dla mnie jest to co się dzieje z cenami osów MS - i tu i
tu ustala je producent, a w PL jest od kiedy pamiętam drożej nie tylko w
porównaniu z wersją ENG, ale też lokalizowanymi na rynek niemiecki czy
francuski.

--
/MB