Re: Takie czasy... :)

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 23:47:16 +0200

W dniu 2012-10-17 18:12, krzychu pisze:
> moj pierwszy komp to
>
> Pentium II 333 MHz
>
> Diamond Viper V330 Riva 128 4 MB AGP modyfikacja Creative 3D Blaster Riva TNT 16 MB AGP
>
> CD/DVD Hitachi x32 modyfikacja TEAC Recorder
>
> zasilacz/plyta AT

Co to była za dziwna płyta? AFAIR większość sensownych mobo pod
architekturę PII to były normalne ATXy ze wskazaniem na popularnego
wĂłwczas Abita.
Zaintrygowało mnie trochę to raczej drogie (w porównaniu z Celeronem
300A) pełne Pentium II, droższe grafiki Diamonda i Creative (w czasach
Rivy128 i TNT miałem jakieś chińskie cuda bez wyraźniej różnicy w
jakości i wydajności w stosunku do tych bardziej uznanych pudełkowych
wersji retail Diammonda/Creative). Bardziej uznane marki w grafice to
raczej czasy obecne, ale i tu sporo po prostu zmieniło "brand" - XFX to
dawne Pine, Sapphire to dawny taniutki PCPartner (gdzieĹ› mi leĹĽy jeszcze
ich płyta pod 486) itp.

Jak ktoś już robił oszczędności na płycie BabyAT/obudowie i zasilaczu AT
wykorzystując dotychczas posiadane komponenty to zazwyczaj składało się
coĹ› na SuperSocket7.

--
/MB