Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 01:34:34 +0200

Użytkownik Michal napisał:

> (*)
> Jakbyś w dalszym ciągu nie zauważył: post stanowi odpowiedź na pytanie o
> zakupy komputerowe poza PL w kontekście zdzierskich cen w PL.
> Część o TC dotyczy tego, że autor za soft z fizyczną płytą, fakturą i
> przesyłką międzynarodową życzy sobie MNIEJ niż PL dystrybutor za sam
> klucz przesłany za pośrednictwem email, i który to dystrybutor dodatkowo
> a za płytę i fakturę każe sobie osbno płacić (za każdą z tych pozycji),

Dystrybutor na czyms musi zarabiac, c'nie? :) Do tego czesto firmy/male
firmy/ludzie kupuja w PL, zeby miec PL fakture. Ot chocby jak ktos nie
ma EU-NIP.

> przez co cena takiego samego zestawu w PL jest jeszcze wyższa i zbliża
> się do 200 zł (autor ZAWSZE wysyła hadcopy bez doliczania).

Bo on juz na tym zarabia. I lubi. I woli tak :)

> W przypadku Windows kupując online mogę wybrać czy chcę tańszą wersję
> bez nośnika fizycznego, czy dodatkowo zapłacę za przesłanie go (i to też
> jest OK). Co ciekawe za obie pozycje (opłata za download i klucz online
> oraz zamóienie przesyłki fizycznego pakietu za 15USD ...zapłaci się
> mniej niż za pakiet w sklepach na miejscu.

j.w. sklepy tez ludzie, zarobic chca :)

Anyłej, wiedza kosztuje, tzn. jak ktos wie co i jak to moze kupic sobie
taniej wiecej. Jak ktos nie wie co i jak, to kupi tam, gdzie kupi.

Dobre jest to, ze mamy wybor :)