Re: Takie czasy... :)

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 01:02:33 +0200

> Do pasjansa to trzeba bylo miec juz maszyne z Windows lub OS/2, ktore
> chodzily znosnie dopiero przy 8MB RAM ;) Za to na 386DX/40, 4MB RAM,
> oraz

Nieprawda. Ze 2-3 lata pracowałem na początku lat 90. na domowym
komputerzez pod MS Windows 3.0, a potem na 3.10 na 80286 12 MHz z 3 MB
RAM, a po rozszerzeniu do 5 MB to już można było RAMDyskiem się bawić,
używając go przede wszystkim do pisania WYSWING w WinWordzie 2.0 i
poprawnego drukowania GDI, z czym pod DOSem bywały problemy.

BTW:
Psania o zakupach online oprogramowania bez nośników fizycznych.
W temtych czasach to się przynajmniej robiło pakiety dystrybucyjne -
dyskietki, naklejki na klawiaturę i parę książek dokumentacji ważących
łacznie ze ~3 kg z tego WinWorda 2.0 zostało mi do dziś, m.in. dzięki
temu że pudełko jest chyba nawet z tektury dwuwarstwowej.

--
/MB