Re: Takie czasy... :)

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Wed, 17 Oct 2012 02:13:48 +0200

W dniu 16.10.2012 o 08:12 qwerty <qwerty01_at_poczta.fm> pisze:

> [...]

Uruchom Visual Studio, przegladarke z kilkunastoma stronami na raz
(dobrze, by wsrod nich byl FB lub G+), Adobe Readera (bo czasem cos
wartosciowego trzeba przeczytac), jakas muzyczke w tle, sterowniki z
AMD.com (proces CCC jest w .net) i zobaczysz, jak zacznie Ci zdychac komp
:) Aczkolwiek fakt, przy 8GB tak szybko nie zapchasz tej pamieci, wiec luz
[1]. A teraz kup rownie starego laptopa i sprobuj wlozyc w niego 8GB. Ja
bym chcial, a nie moge, bo nie ma modulow 4GB. Max to 2GB. A czworke idzie
bardzo szybko zapchac, wiec sie nie ciesz na zapas, bo niebawem i te 8GB
moze Ci nie wystarczyc ;] O grafikach, ktorym nawet 16GB to malo nawet nie
wspominam...

> Czyli grasz w pasjansa...

Do pasjansa to trzeba bylo miec juz maszyne z Windows lub OS/2, ktore
chodzily znosnie dopiero przy 8MB RAM ;) Za to na 386DX/40, 4MB RAM, oraz
80MB HDD (to bylo naprawde b. duzo ;-) ), moglem swobodnie pograc w Strike
Commander (czy jakos tak), w Stunts, w cos tam Driver oraz Wolfeinstein
3D. Ech, to byly piekne czasy :D I wspomniany w watku Bajtek, ktorego
czytalo sie od dechy do dechy, nawet dzialy 8bit! :D

Teraz laptop z 4 rdzeniami i 4GB RAM ledwo zipie.

1) Polecam Ci za to podpiac miernik liczacy zuzycie pradu ;]

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.