Re: Takie czasy... :)

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Thu, 18 Oct 2012 00:43:32 +0200

W dniu 17.10.2012 o 23:04 Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> pisze:

> Wszystko rownoczesnie? Szacun ;) z ww nie uzywam VS ale dodatkowo

No niestety, czasem wiecej czasu spedza sie na szukaniu rozwiazan w sieci,
niz na pisaniu kodu, przez co oba programy musza byc uruchomione
jednoczesnie. A i zakladek na Operze, bywa, ze jest ze 30 (teraz jest 10 i
Opera zajmuje ~800MB). Do tego lokalny SQL Express, lokalny help od VS...
Wprawdzie powylaczalem te dwa ostatnie, ale mimo to, czasem system i tak
dostaje zadyszki. Same sterowniki AMD zajmuja ~150MB. Jak tak spogladam
teraz na Process Explorer, to jest uruchomiona masa malych aplikacji w
tle, ktore zajmuja po ~5-30MB. Summa summarum, daje z ~500MB :)

> Firefoxa i sony vegas. I powiem Ci tak - nawet na 2GB na XP to chodzilo
U mnie z obserwacji, najwiekszego kopa XP dostal, jak przeszedlem z 256 na
512. Gdy rozszerzylem do 768-1GB, przyrost nie byl juz tak widoczny, acz
najbardziej komfortowy wobec mniejszych wartosci, a w przypadku 1,5GB w
ogole niezauwazalny. Ale to bylo dobrych kilka lat temu, gdy nie bylo
jeszcze Visty i 7 ;) Procek to Barton 2500XP.

> :) No i moja Opera zajmuje mniej. Ale Fireox dorzuca swoje.
> Faktem jest, ze Win7 to od 6GB zaczelo mi sie wygodnie na lapku
> pracowac, ale ja z kolei czesto odpalam rozne wirtualne systemy :)

Do tego to mam juz dedykowana maszyne ESXi z 16GB RAM pod biurkiem :)
Czasami to sie nawet zastanawiam, czy by nie przerzucic wszystkiego z
laptopa na wirtuale, a z laptopa zrobic thinclienta. Bo po nowym protokole
RDP mozna nawet filmy HD bezproblemowo strumieniowac. Tylko jak to zwykle
bywa - nie ma czasu... i checi ;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.