Re: Takie czasy... :)

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 17 Oct 2012 23:04:05 +0200

Użytkownik Jaskiniowiec napisał:

> To, co napisalem wczesniej. Opera (kilkanascie/dziesiat otwartych stron)
> to do ~1,5GB. VS2010 to do ~1,2GB + inne duperelki ~500MB. No i sam
> system tez swoje zajmuje, wiec te 4GB to takie minimum.A gdzie pozostale
> programy, typu GG, Skype, Word, Outlook, vSphere Client, Media Player,
> PaintShop Pro itd?

Wszystko rownoczesnie? Szacun ;) z ww nie uzywam VS ale dodatkowo
Firefoxa i sony vegas. I powiem Ci tak - nawet na 2GB na XP to chodzilo
:) No i moja Opera zajmuje mniej. Ale Fireox dorzuca swoje.
Faktem jest, ze Win7 to od 6GB zaczelo mi sie wygodnie na lapku
pracowac, ale ja z kolei czesto odpalam rozne wirtualne systemy :)

> Odkad pamietam, gloszono zasade - im wiecej RAM, tym lepiej i z tym sie
> zgadzam. Tyle, ze obecnie nie wszedzie da sie ten RAM zwiekszyc...

True, True, :)