Re: Takie czasy... :)

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri, 19 Oct 2012 01:18:17 +0200

Użytkownik "Jaskiniowiec" <jaskinia_at_pl.pl> napisał w wiadomości
W dniu 16.10.2012 o 08:12 qwerty <qwerty01_at_poczta.fm> pisze:

>Uruchom Visual Studio, przegladarke z kilkunastoma stronami na raz
>(dobrze, by wsrod nich byl FB lub G+), Adobe Readera (bo czasem cos
>wartosciowego trzeba przeczytac), jakas muzyczke w tle, sterowniki z
>AMD.com (proces CCC jest w .net) i zobaczysz, jak zacznie Ci zdychac komp

  Sam sobie uruchom i zobacz ile to zajmie pamięci i procesora :)

Muzyczka w stylu "UP Radio" to poniżej 0.5% pamięci i prawie zero procesora.
  Zamiast Adobe używam PDFXCview, VS używam razem z Delphi, Firefoxowi
wystarcza 0,25 GB podobnie jak SkyView w jakości HD, CCC nie jest mi do
niczego potrzebny. Dodatkowo wirtualne W7, XP i niekiedy Ubuntu. 1GB
RAMdysku ułatwia życie FF, TMP i reszcie :).
Nad wszystkim czuwa ProcessLasso i OOdefrag, wspomaga VCD i parę pierdoł.
  Dwa, zawsze działające programy potrzebujące ok 1GB RAM pozwalają dalej
działać bez swapa.

--
marfi