Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 12 Oct 2012 23:11:41 +0100

"wieslav" <wieslav54_at_wp.pl> wrote in message
> Witam.
> Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
> Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga aby
> za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
> sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
> zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
> uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak odłączę
> dysk nawet jak juz jego kontrolka zgaśnie(uśpiony?) staje się
> [...]

twoj pierwszy problem to stary system operacyjny na nowym sprzecie,
mozna sie w to bawic jak ktos ma ochote ale...

http://mt-naka.com/hotswap/index_enu.htm

powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?

jestes pewien ze z kontrolerem wszystko w porzadku?

formatowales dysk pod tym xp czy nowszym systemem (teoretycznie nie ma to
znaczenia, ale...)?

uzywasz kabla dostarczonego z dyskiem czy innego?