Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Sat, 13 Oct 2012 10:24:55 +0200

**** Tego problemu nie przeskoczę. Jestem skazany na niego.

> powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?
**** Spróbuję to zrobić. W tej chwili nie mam dostepu do dysku. Mam
nadzieję, że to sie wyłącza w Menadżer urządzeń?

**** Chodzi o konroler USB?

**** Formatowałem szybkim sposobem.

> uzywasz kabla dostarczonego z dyskiem czy innego?
**** Jasne, że oryginał.

Z pracą tego dysku przy komputerze pewno jakoś dam radę. Jednak najbardziej
martwi mnie używanie go z tunerem tv. Jak pisałem podłączałem i odłączałem
już sporo dysków USB2 do/od tunera. Wciskałem klawisz Power w tunerze, ten
od razu odcina zasilanie na USB i wyjmowałem dysk. Teraz z tym nowym dyskiem
wystarczy, że wyłączę tuner do Standby i już .... klapa.... Pokazuje system
plików RAW. Jest podzielony jakby na kilka partycji, niektóre są Invalid.
Trzeba je wszystkie usuwać i zakładać od nowa itd. Wszystkie dane nie do
odzyskania.
I nie wiem dlaczego tak się dzieje? Czy to wina USB 3, tego modelu dysku,
lub akurat mojego egzemplarza?

Pozdr
Wieslav